2017年1月31日 星期二

叉燒都有特盛雞叉燒?| 麵道 Ramen Dou|Cindy K.靚太唔易做


過年吃煎炸物太多,過分上火了,

家人愛食拉麵,  貪拉麵 [濕濕地]湯味濃~
經過荃灣拜年,就衝進這家 [ 麵道 ] 試試~




[ 麵道 ]




衝進這家 [ 麵道 ] 試試~
餐廳好有日式局酒屋的感覺~



每張台上都有齊 [ 駕撐 ],工具好齊的~




每張台上都有齊 [ 駕撐 ],工具好齊的~



拉麵無蒜蓉邊好食嫁~!!
自己可以新鮮整?!可以落多落少?!


拿已剝皮的新鮮蒜頭夾一夾,
即可擠出靚靚蒜蓉~


筷子拉櫃密封,乾淨又企理~


先點了沙律做前菜。
[ 炙燒牛肉野菜沙律 ]
薄切的炙燒牛肉算是嫩滑沒韌。
野菜醮上黑醋,酸甜開胃。



你食過 [ 天婦羅雞翼 ] 嗎?我就第一次食...
[雞翼精]的我點了
炸蒜天婦羅無骨雞翼




又脆又鬆化。
炸蒜味好香,
最緊要是無骨!



家人點了 [ 特盛雞叉燒味玉雞白湯拉麵 ] .
第一次聽 [雞叉燒],
它比想像中好食。





[雞叉燒]是厚切的關係,
口感特別彈滑豐富。
肉質之間沒筋沒韌,肉質腍嫩綿軟。






我點了 [ 叉燒味玉醬油豚骨湯拉麵 ] .


日式叉燒的肥瘦適中.
油脂與瘦嫩肉的比例合適,
表面微煎過,香香的~
不會過肥滿口油~



最愛它的拉麵湯底,

拉麵湯底有雞湯,豚骨湯與龍蝦湯.

我選了特濃的豚骨湯用料十足,
我幾乎飲完全碗拉麵湯XD
個人覺得比雞湯吸引~


好欣賞餐廳提供餐紙
大家可以選擇湯底的濃淡,
我愛濃,家人愛淡,
可以照顧到大家的口味



拉麵是幼細的。
麵質綿滑柔軟,
吸收了不少雞湯的精華。



流心蛋是原隻的哦
用筷子夾開,
鮮深橙色的流心蛋汁緩緩流出。




[ 靜岡綠茶可樂 ]


[日本精] 的我竟然未飲過@@
綠茶味不算重,微甜, 但可樂迷可試試。


麵道 Ramen Dou

荃灣眾安街68號千色匯I期2樓2031號舖





免責聲明:

此網站文章純粹個人意見。不代表品牌立場。如任何法律糾紛本人概不負責
版權所有,翻印必


論壇地址:forum.php?mod=viewthread&tid=847648

沒有留言:

張貼留言