2017年6月9日 星期五

滋味![薯仔屋] 不簡單!@薯仔屋|靚太吾易做CindyK.


等完好耐無見嘅姊妹收工後
緊係搵間cafe坐低靜靜地談心,
上網search一search去左最近我地嘅薯仔屋。

雖然今晚係閒日,但店舖細細都坐滿晒人...


有別於一般cafe,呢度除左有board game玩,
仲有超級多其他嘅小玩意!!
剩係個月光寶盒game都玩左我地半個鐘~~

一大班人黎呢度食飯相信絕對唔會悶~






貴為吃貨嘅我地緊係2人至尊份量套餐!



芝士蒜蓉包烘得幾香口同脆身,如果有埋餐湯配搭就一流



吞拿魚長通粉沙律不過不失,
長通粉唔會太林身,沙律醬酸酸甜甜,味道幾開胃~



薯仔屋蜜汁雞翼炸得幾脆身,
蜜糖味亦重,忍唔住勁快KO左成碟!



到重頭戲醬燒豬仔全骨!!
配搭嘅醬汁香濃,而且酸酸地一啲都唔膩,
肉質亦唔會好似出面食開嘅豬仔骨咁硬身,
所以都好易切開,口感外脆內軟,值得推介!


肉醬薯仔屋舖天薯條香脆大大條,加埋肉醬超配搭,
最欣賞係肉醬面層嘅酸忌廉係面,
味道頓時清新左,好似食多左都唔會有罪惡感xD



最後嘅米蘭肉醬蕃茄焗千層麵嘅麵好太塊,
肉醬亦超full,芝士香濃,完全滿足左我呢個芝士控!!


整體黎講,食物質素算係上乘之作,
不過個人認為小店賣嘅更是人情與服務,
店員唔多,只有一兩個,但老闆娘會同顧客打成一片,
除左耐心教我地遊戲玩法,
仲親自落場同我地打機,
睇黎呢個先係店舖讓人一再光臨嘅原因!

***************************************
Blog Sites:INSTAGRAMTHEZTYLEFACEBOOK FAN PAGE
SHEBECBBLOGSPOT
BEAUTY QOOZAELLE 【ULIFESTYLE BLOG
WESHAREITRIALQOOZASALAD BLOG
免責聲明:

此網站文章純粹個人意見。不代表品牌立場。如任何法律糾紛本人概不負責 |  備註 : 每人身體狀況不同,純粹個人感受,使用成效或因人而異,敬請明白| 版權所有,翻印必究
論壇地址:forum.php?mod=viewthread&tid=855223

沒有留言:

張貼留言